sâmbătă, 31 iulie 2010

...a new life

Mi-era dor de furia unei maşini care m-a văzut prea puţin în ultimul timp...mi-era dor de prieteni...mi-era dor de o persoană specială...mi-era dor de serile şi dimineţile petrecute cu un bun prieten, pescuind...mi-era dor de momentele relaxante, când doar broaştele mă deranjau...
Mi-au lipsit multe lucruri în ultimele 3-4 luni. Nu ştiu dacă a meritat efortul...mulţi spun că da...tind să îi cred şi că cad într-o spirală a tăcerii. Prietenii m-au felicitat (şi pentru asta le mulţumesc), mi-au acceptat toate răspunsurile negative din ultimele luni. Din fericire de vreo săptămână s-au transformat în răspunsuri pozitive...nu mai refuz nicio petrecere, niciun grătar, nicio plimbare. A venit timpul şi pentru vacanţă.
Foarte multe planuri. Din păcate doar cele iniţiate de mine vor fi duse la bun sfârşit. Dezamăgiri peste dezamăgiri, ca în fiecare an, deoarece ne este foarte greu să ne luăm concediu în aceeaşi perioadă...
Sper să am o vacanţă reuşită, plină de soare, de multă apă şi de locuri superbe...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu