luni, 3 mai 2010

Weekend

...un sfârşit de săptămână frumos...deşi am răcit şi acum nu mă simt în stare de nimic...sunt în sesiune de ceva timp, dar se pare că nu m-a stresat prea mult, deci nu o pot numi "stresiune"...probabil pentru că au fost foarte multe proiecte (unele nu mi-au plăcut, dar a trebuit să le fac)...am ajutat la realizarea a două grătare (oricât de mult aş vrea să spun că eu le-am construit nu pot, pentru că am ajutat doar la prepararea delicateselor pe care le-am pus pe ele) în două judeţe...fiecare "eveniment" a avut ceva deosebit...ar fi trebuit să mă odihnesc pentru că urmează o săptămână groaznică (care deja a început)...nici asta nu mi-a ieşit pentru că nu pot respira normal...răceala...
...nu am scris aşa niciodata, dar se pare că totul are un început...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu