marți, 1 decembrie 2009

30 nov '09

Inca 24 de zile pana la Craciun...mi-au amintit aseara niste prieteni...good point!
Sarbatoarea Sfantului Andrei ne-a reunit aseara la Hanul Berarilor. Pacat ca nu am putut bea bere la metru...data viitoare trebuie sa mergem fara masini!! Hanul (fosta Casa Bucur) e un loc placut, mancarea e gustoasa (mai putin cartofii care sunt reincalziti - aceeasi problema o am si cand merg la Caru' cu Bere). Oricum locul seamana destul de mult cu "Caru' ".
Tot ieri am ajuns in sfarsit la AFI Palace Cotroceni. Impresionant pentru Romania!!
Cum habar nu aveam ce a fost inainte pe locul unde se afla acum mall-ul, am fost surprinsa sa aflu ca aici a fost o platforma industriala, o uzina! Si uite asa explicam noi suprafata enorma, pentru ca se pare ca noi avem nevoie doar de mall-uri! Vorbim de un loc cu zeci de magazine (sper sa nu gresesc), vreo 24 sali de cinema, locuri de joaca, o parcare pe masura (care era plina) si un patinoar, pe care nu am indraznit sa intru pentru ca vreau sa fiu intreaga de sarbatori.
Bineinteles ca nu puteam pleca fara sa vad si un film. Asa ca am fost la un documentar 3D - Lumea din adancuri - care a durat aproximativ 35 de minute si cam atat am avut la dispozitie, plus ca aveam un copil cu noi care a fost incantat de pestisori, caracatite, homari, lei de mare etc.
O zi minunata de care m-am bucurat la maxim. Sa speram ca timpul imi va mai permite astfel de iesiri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu