duminică, 16 mai 2010

Intamplari de duminica...

Dimineata...aveam niste probleme de rezolvat intr-unul din minunatele cartiere din Bucuresti..imi zic ca este duminica si cum nu e prea aglomerat as putea sa merg cu T5-ul pana acolo (a doua greseala)...scot masina din garaj...ajung in cele din urma la destinatie...dupa cateva minute imi gasesc si eu un loc de parcare pe masura...parchez langa un alt T5 (a treia greseala) alb, 1,9 TDI cu numar de B (nu-mi amintesc exact numerele)...incui masina si plec...ma intorc dupa ce timp (cam 1 ora jumate)...trec pa langa masina si ce observ...aveam lipsa 2 capace (imi luasem niste capace foarte faine - cromate, dupa ce imi cumparasem initial jante + anvelope)...prima greseala - nu mi-am cumparat jante din aliaj :(
Problema mea nu e ca mi-a luat capacele...nu conteaza...probabil trebuia sa-mi iau jante si nu gasisem motivul perfect...sunt uimita de inventivitatea romanului, care nu stie ce sa mai fure....chiar ma intreb ce o sa faca el/ea doar cu 2 capace care oricum nu se gasesc decat la o firma de tuning...no comment
Morala: nu parca niciodata langa o masina la fel ca a ta daca ai capace in loc de jante...
Concluzia: maine trebuie sa ajung la Midocar sa-mi cumpar jante...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu